ACW teriminin çağrı merkezi sektöründeki önemi gerçekten dikkat çekici. Müşteri hizmetleri temsilcilerinin çağrı sonrası yaptıkları işlemler, aslında müşteri memnuniyetini doğrudan etkiliyor. Peki, ACW sürecinin verimliliği artırmak için nasıl daha iyi yönetilebileceği hakkında ne düşünüyorsun? Eğitim ve teknoloji kullanımı gibi stratejilerin etkili olduğunu düşünüyor musun? Ayrıca, uzun ACW sürelerinin temsilcilerin daha fazla işlem yapması gerektiğini göstermesi, eğitim ihtiyacını nasıl etkiliyor?
ACW teriminin çağrı merkezi sektöründeki önemi gerçekten dikkat çekici. Müşteri hizmetleri temsilcilerinin çağrı sonrası yaptıkları işlemler, aslında müşteri memnuniyetini doğrudan etkiliyor. Peki, ACW sürecinin verimliliği artırmak için nasıl daha iyi yönetilebileceği hakkında ne düşünüyorsun? Eğitim ve teknoloji kullanımı gibi stratejilerin etkili olduğunu düşünüyor musun? Ayrıca, uzun ACW sürelerinin temsilcilerin daha fazla işlem yapması gerektiğini göstermesi, eğitim ihtiyacını nasıl etkiliyor?
Cevap yaz